divendres, 23 de març del 2012

Unheilig - So wie Du warst

A veure si tinc temps per a escriure de part del que tinc pendent. Comencem per Unheilig.

El seu nou disc, Lichter der Stadt, ja fa una setmana que està a la venda, però no hi havia caigut, així que encara no l'he escoltat. Fa dies, però, que vaig poder escoltar un tros de cada cançó amb una explicació (en alemany) per part de der Graf. Es pot veure aquí.

Actualment, a la seva pàgina hi ha un flash amb un tros de cada cançó també.

Pel que fa a videos, ja n'hi ha dos. El primer és So wie Du warst, amb un video per a l'ocasió:



I per l'altre costat tenim Lichter der Stadt, que el podem veure a la pàgina web.

Sembla que el grup ha continuat més o menys amb la mateixa línia que els ha portat a aconseguir l'èxit, amb un to més pop que als seus inicis i sense canvis gaire radicals. A veure quan pugui escoltar el cd sencer si la cosa canvia, però per ara sona bastant similar.

A part, també volia posar un video on la veu de der Graf era impressionant, no sé què explicava, però et quedaves amb la boca oberta escoltant bocabadat per l'espectacular to de la veu. Però no hi ha manera de trobar-lo per enlloc.



Finalment, comentar que han hagut de cancel·lar alguns concerts, en aquest cas, però, per malaltia. Això no treu, tampoc, que em sàpiga greu per la gent que tenia pensat anar-hi, així com m'està passant a mi tant últimament.