diumenge, 4 de març del 2012

Head-Less: imperfect: [mensch]

A Head-Less els vaig conèixer fent de teloners d'And One a Barcelona. En general els teloners, si no els conec ja prèviament, no em convencen. A vegades deixen bastant a desitjar pels motius que siguin.

En aquest cas, però vaig sentir algunes cançons que ja des de l'inici em van agradar. A part de què vaig trobar que es movien com peix a l'aigua sobre l'escenari. A l'acabar el concert em vaig comprar un cd i ara estic mirant a veure si trobo (i a un preu correcte) el seu darrer cd, imperfect:[mensch] perquè m'està agradant molt.

El tracklist és el següent:
  1. Contrapunkt
  2. Punish Your Head
  3. Burning
  4. We Stand In Hope
  5. Dialoque
  6. Als Ich Fortging
  7. Forgiving
  8. You
  9. Down Memory Lane
  10. The Deep Insight

Hi ha un tros del cd que em té totalment atrapada. Es tracta de les cançons Als ich fortging, Forgiving i You.

És una combinació estranya, potser. La primera d'elles, Als ich fortging, és una cançó lenta, amb una melodia musical bastant básica de piano i deixant la veu en primer pla. M'acabo d'adonar que és un cover, probablement del 1987 i d'un grup que es diu Karussel. El que no treu que em segueixi semblant preciosa i més amb aquesta veu profunda.



La segona és Forgiving i és, probablement, la meva preferida i que trobo que encaixa perfectament amb la seva predecessora i la successora. En aquest cas ja té més base musical i la lletra és en anglès. Només he trobat el següent video en directe i la veu deixa una mica a desitjar, però serveix per a fer-se'n una primera idea.



Finalment, arribem a You i es completa la trilogia. Aquí ja arriba la cançó més animada de les tres i ara que la torno a escoltar no sé si fins i tot està per sobre de l'anterior en el meu llistat de preferències.



Actualment segueixen fent de teloners de grups de primera fila com VNV Nation, per exemple. Així que espero tenir l'oportunitat de poder-los veure de nou per Barcelona.