dissabte, 31 de març del 2012

Notícies And One

Degut a la decepció que em vaig emportar amb la cancel·lació dels concerts d'And One, he estat evitant parlar del grup. Tot i això, se m'acumulen les notícies.

Comencem pel principi. Primer de tot, han regalat un EP, Shice Guy, en part per a treure's la mala consciència que tenien, en part perquè els hi venia de gust.


Es pot descarregar a la seva pàgina web. La veritat? Les dues primeres cançons semblen una broma. Les altres són versions inicials, tipus demo, d'antigues cançons ja publicades. La darrera és una pseudo-instrumental.

També ha sortit a la venda el segon EP, Shouts of Joy, i aquest matí he escoltat la cançó que dóna nom a l'EP. S'assembla molt a Master & Servant de Depeche Mode. La resta no les he escoltat encara.

El nou àlbum S.T.O.P. amb l'EP Treibwerk ja es poden preordenar.



A part, comenten que tant en Douglas McCarthy (Nitzer Ebb) com l'Eskil Simonsson (Covenant) canten amb And One.

Finalment, pel que he pogut veure a Discos Revólver, el 15 de setembre And One estarà a la sala Bikini de Barcelona. El dia abans estarà a Madrid. Tinc sensacions estranyes perquè sempre m'han agradat molt, però últimament m'estan decepcionant una mica. Tot i això, segur que hi acabaré anant, no ens enganyem.

A part, al cartell també posava: Steve Naghavi Unplugged. No sé què és, suposo que aviat ho descobrirem perquè ho penjaran per internet.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Douglas McCarthy i And One!?!?!?! osti, això pot ser massa!!!!!!!

música: ni temps ni espai ha dit...

Efectivament. Brutal!!!!
Gràcies per la notícia!!!