diumenge, 18 de març del 2012

Erasure: Fill Us With Fire

Fa dies que tinc moltes coses pendents per a escriure, però mai trobo el moment. Ha estat una setmana de feina duríssima, de jornades de 12h quasi sense parar i amb moments on fins i tot companys de feina m'han faltat al respecte sense raó.

Així que recordem un moment de la setmana que m'ha fet riure. Erasure ha tret el video de la cançó Fill Us With Fire del seu darrer disc.

En aquest cas, hi ha 3 videos diferents, però el que més gràcia m'ha fet és el que han fet degut al 50è aniversari de l'ESO, que vindria a ser un observatori europeu.



Ja la primera vegada que apareix l'Andy Bell, amb la primera estrofa de la cançó, ja m'agafa el riure. Ell, tot de blanc, davant els edificisde l'ESO, amb uns auriculars i cantant i ballant tot sol en una mena de plataforma. Boníssim.

Qui diu vergonya? Vergonya de què? Ell, tot solet, interpretant la cançó a la seva manera. Grandiós! Amb aquesta coreografia es van intercal·lant imatges de l'espai, però aquí l'esterlla és ell, indubtablement.

Després tenim el video amb la versió caleidoscopi, on també hi apareix en Vince Clarke, i el tercer video és un muntatge de l'actuació que van fer en una radio de Londres.