divendres, 30 de març del 2012

Amphi-Festival 2012: Camouflage

Segueixo amb el meu llistat de grups de l'Amphi Festival 2012, el qual m'està ajudant a descobrir diferents grups que sonen molt bé, tot i que avui parlaré sobre un que ja coneixia de fa temps.

També he estat mirant videos al Youtube sobre el festival i m'he adonat que és probable que destaqui bastant. Els vestits dels participants, així com també la seva forma de ballar, arriben a certs extrems que estan molt allunyats del meu normalisme en aquests aspectes. Per això també tinc ganes de veure-ho de primera mà. Potser l'any que ve m'animo a anar a alguna altre festival més conegut i popular, si aquest surt bé. O potser repeteixo en aquest. Mai se sap.


Centrant-nos ja en el grup d'avui, comentar que es tracta de Camouflage.

Breu descripció: es tracta d'un grup de synthpop format el 1984 a Alemanya. El van formar l'Oliver Kreyssing, el Heiko Maile i el Marcus Meyn i, estranyament, segueixen tots 3 junts, tot i que en algun moment l'Oliver va abandonar el grup per un temps, el 1990.


El seu primer disc, Voices & Images, ja contenia el que es convertiria en el seu major èxit, The Great Commandment. A partir d'aquí, van anar ampliant els països on es venien els seus cds i el número de concerts realitzats.

Discografia:
  1. Voices & Images (1988)
  2. Methods Of Silence (1989)
  3. Meanwhile (1991)
  4. Bodega Bohemia (1993)
  5. Spice Crackers (1995)
  6. Sensor (2003)
  7. Relocated (2006)

Actualment, estan a punt de treure el disc Grayscale, del qual ja han començat a tocar algunes cançons en directe, com Shine o Misery.

Temes més coneguts:
  1. The Great Commandment (video)
  2. Love is a Shield (video)
  3. That Smiling Face (video)
  4. Neighbours (video)
  5. Me and You (video)


He estat dubtant sobre si posar un clàssic dels de sempre, o una cançó del fins ara darrer disc, Relocated. Al final, he optat per un dels clàssics: I Can't Feel You:



Es tracta d'una cançó més aviat lenta, però que, des què la vaig escoltar per primera vegada, em va agradar. M'agrada molt l'entrada abans de la tornada i aquesta mateixa.


Continuarà...