dimecres, 28 de març del 2012

Amphi-Festival 2012: Eisenfunk

Avui és el moment d'Eisenfunk al llistat.

Breu descripció: Eisenfunk és un grup alemany, segons internet, d'electro. Va ser format el 2006 pel Michael Mayer (veu), i que actualment també en formen part l'Arthur Studer (bateria i veu) i en Toni Schulz (teclats).


Personalment només he escoltat el disco del 2010, 8Bit, que, segons em va explicar un amic, és un tipus de música que fan alguns grups i que es refereix a un estil de música electrònica inspirada per l'antic ordinador de consoles de jocs (tipus Game Boy). És a dir, que les músiques sonen com si es tractessin de videojocs.

Crec, però, que la resta de música sona més industrial tot i que només he escoltat un parell de videos per internet.

Discografia:
  1. Eisenfunk (2007)
  2. 300 (2008)
  3. Schmerzfrequenz (2009)
  4. 8Bit (2010)
  5. Pentafunk (2011)

Temes més coneguts:
  1. Pong (video)
  2. Eisenfunk Quattro GTI (video)
  3. Korobeinki (video)
  4. Super Space Invaders (video)
  5. Conquer (video)

Per a compartir, m'he decidit per la cançó Pong per un parell de raons. Pertany a l'únic cd que he escoltat del grup i, tot i que potser no és de les que més m'agraden, sí que va tenir molt d'èxit en el seu moment:



Continuarà...

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

aquesta cançó i el vídeo, sempre m'han fet gràcia i m'ha agradat. sobre la resta de cançons, bé, millor no acaben de fer-me el pes.

Salutacions