dilluns, 26 de març del 2012

Amphi-Festival 2012: Lord of the Lost

Un altre grup per al llistat de l'Amphi Festival 2012.

En aquest cas són Lord of The Lost.

Breu descripció: el grup és bastant nou. Va ser fundat pel Chris "The Lord" Harms el 2008 a Hamburg, després de crear diversos grups. En aquest cas, juntament amb Sebsta (guitarra), Class (baix), Any (bateria) i Sensai (guitarra).

Es defineixen com a rock gòtic. L'aspecte el tenen. Tots ben guapos, maquillats, vestits de negre. El so jo el definiria com una mica adolescent. Fet per a abarcar el màxim de públic possible. Suposo que especialment noies adolescents. Tot i això, no nego que el disc que he escoltat no se'm fa pesat, tot i no estar ja en el grup d'adolescents... Però sembla més un grup fet per agradar que per a fer bona música.


Han optat per cantar en anglès, almenys tot el que jo he escoltat i, clarament, el seu so em recorda a Him.

Discografia:
  1. Fears (2010)
  2. Antagony (2011)

Temes més coneguts:
  1. Sex On Legs (video)
  2. We Are The Lost (video)
  3. Dry The Rain (video)
  4. Last Words (video)
  5. Beyond Beautiful (video)

No és que els conegui gaire, tot i que he escoltat el disc Fears diverses vegades. Al final, m'he decidit per posar dues cançons. Per un costat, Sooner or Later, la que tanca el disc. Es tracta d'una cançó que crec que no defineix al grup, però que la lletra em fa somriure quan la sento.



"Sooner or later I'll be a traitor
Sooner or later I will betray
But even a traitor,sooner or later
Is learning that love is finding a way
(...)
Sooner or later I will be greater
Than all of the fears in our cold broken hearts
I heal the hater and sooner or later
I'm closing the scars"


D'altra banda, he escollit la cançó Dry The Rain. En aquest cas m'ha costat molt decidir-me ja que els conec poc i no hi havia cap cançó que em cridés l'atenció especialment i en alguns casos al Youtube només estaven en directe i no se sentien prou bé.




Continuarà...