dimecres, 19 d’octubre del 2011

Sextron Fulltime Show 2011

Ha acabat arribant el dia. Bé, encara no, però estar al girar la cantonada. Demà marxo a Múnich i dissabte el concert tant esperat.

Dijous aprofitaré per passejar una mica pel centre de Múnich i, com que ja hi vaig anar l'any passat i ho tinc bastant fresc, el més probable és que l'endemà me'n vagi a Salzburg a passar el dia.

Dissabte ha de ser un matí de relax per a preparar-me per al concert del vespre. Diumenge ja el comiat. Un matí de passeig i al migdia-tarda cap a casa de nou, a descansar, que dilluns toca treballar, dimarts Londres i dimecres feina de nou.

Volia fer 4 posts diferents, un per cada un dels grups que veuré aquest dissabte, però per la quantitat de feina i coses del destí, no ha estat possible, així que ho uniré tot aquí mateix.

Comencem pels que sonaran primer: Minerve. Per ells serà la feinada d'obrir el concert, amb poques cançons, però segur que animades. M'he decidit per la cançó Take me higher per a no posar-les totes del darrer disc (crec que no l'he posat, oi?):



Seguim per De/Vision i la cançó What you deserve:



Després sortiran Camouflage i el tema Suspicious Love que m'encanta com comença:



I, finalment, And One. Tant esperats malgrat abandonar-me a l'agost a Hamburg. Al final he optat per la nova cançó Shining Star, per no posar les de sempre:



A la tornada, si em queden forces, ja escriuré alguna cosa!