dimarts, 4 d’octubre del 2011

DM - Only when I lose myself

Una de les meves cançons preferides de Depeche Mode és aquesta i em sembla que encara no l'havia posada mai.



La cançó en qüestió és Only when I lose myself i forma part del cd de grans èxits The Singles 86-98 (disc 2).

"There's a thousand reasons
Why I shouldn't spend my time with you
For every reason not to be here I can think of two
Keep me hanging on
Feeling nothing's wrong
Inside your heaven"


La veritat és que venia a escriure sobre un altre tema: de gent que aconsegueix decebre't constantment, que t'adones que no eren el que semblaven i de com te n'alliberes quan te n'adones... però al final m'he decantat per aquesta cançó que és totalment contrària a aquesta sensació simplement perquè em fa entrar en una calma immensa. Una calma que em convé anar ampliant.