dissabte, 15 d’octubre del 2011

Erasure - Concert a Londres

De nou començo amb la darrera notícia. El dia 25 d'octubre, d'aquí poc més d'una setmana, me'n vaig a veure Erasure a Londres.


Tant pensar en el viatge per veure'ls a Colònia i ara la sort de tenir uns amics als que els hi han tocat unes entrades gratis i que decideixen cedir-te'n una em fa canviar els plans en menys de 24 hores. Ja tinc bitllet i hotel.


Seran poques hores a Londres i el dimecres haig de tornar a treballar, però què hi farem. Segurament portaré un somriure als llavis. El cansament s'acumularà al dels dies abans a Múnich, però ja descansaré aquell cap de setmana.

Per anar fent boca, una de les noves cançons, Be With You:



2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

QUina sort tenir aquestes amistats!!!! i bona la cançó. Encara no he sentit el disc. De fet és un grup que mai l'he tractat amb justícia, i cada cop que l'escolto, me'n adono mes que faig malament.

Salutacions.

btretze ha dit...

Ja et dic, són un encant. I no és que siguin uns amics d'aquells de fa mil anys. Els vaig conèixer fa res i ja els hi estaré agraïda per sempre.

Per cert, el darrer disc potser no val gaire la pena realment. Jo n'atacaria algun anterior. Un dels viejunos o fins i tot el Light at the End of the World, que a mi m'agrada molt. És molt petardo