diumenge, 16 d’octubre del 2011

Fira del disc 2011

La setmana passada es va celebrar la Fira del Disc a Barcelona. Volia anunciar-ho abans per si algú hi volia anar, però se'm van anar passant els dies.

De fet, em pensava que se m'havia passat fins i tot a mi, però per sort la vaig poder pescar el diumenge al matí. Una entrada de 6€ em sembla un excés, però què hi farem. Crec que així poca gent s'aficionarà al vinil o, simplement, a anar a fires, ja que també hi havia cds, dvds i d'altres curiositats.

Vaig passejar un parell d'hores llargues per allà i vaig anar caient a quasi tot. Em vaig contenir perquè, realment, el que més escolto són cds i la música que tinc al disc dur, però la il·lusió de tenir alguns vinils és difícil d'explicar. Et donen alguna cosa que els altres no poden.

Al final vaig acabar comprant 6 singles i un disc. El singles són els següents:


  • Gary Numan - Down in the Park & I die... You die
  • Pet Shop Boys - What have I done to deserve this? & Jealousy
  • Yazoo - Only You
  • Depeche Mode - Wrong

La peculiaritat del de Depeche Mode és que és de color vermell i una edició limitada i numerada:


El disc que vaig comprar és, altra vegada, el Violator de Depeche Mode, però és que al veure'l no me'n vaig poder estar:


És preciós. Estic pensant si penjar-lo a la paret, tot i que es farà malbé, però almenys així poder disfrutar-lo cada dia.