diumenge, 23 d’octubre del 2011

Amb l'Steffen - De/Vision

Aprofito ara que estic a l'aeroport de Múnich per a començar a escriure els posts que tinc en ment perquè tot i que ara no els podré penjar (no puc passar les fotos), així després ja tindré mitja feina feta, que ja és molt. S'esperen uns altres 3 dies bastant estressants.

Comencem pel moment groupie que és el més ràpid d'escriure. Era l'hora de començar el primer mini-concert del Fulltimeshow, de fet, ja passaven 5 minuts, i vaig veure com l'Steffen, el cantant de De/Vision anava cap al bar a comprar alguna cosa. Vaig estar a l'aguait i, quan va tornar, el vaig caçar.


Li vaig passar la càmara a una noia de seguretat que no m'acabava d'entendre, em preguntava si era un amic meu, que qui era l'Steffen... Al final ho vaig aconseguir i tot i que em sembla que ell no va estar gaire content de què el molestés abans del concert, almenys vaig aconseguir la foto i després dels meus mil thanks, thank you, danke i dankeschön, i el final good luck em va acabar dient you're welcome. De totes maneres, no crido gaire l'atenció, així que tampoc crec que em recordi, sempre podré negar la meva estada a Múnich i fer veure que sóc una persona encantadora que no molesta a ningú.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

una més a la teva col·lecció.
:)
I si no li va fer gràcia, doncs que es dediqui a un altre cosa ;)