dilluns, 14 d’octubre del 2013

Parralox: Recovery

Ja fa unes quantes setmanes que un amic em va posar un disc de versions i no sonava gens malament. El grup en qüestió es diu Parralox.


Es tracta d'un duo de Melbourne format per: Roxy (veu) i John Von Ahlen (producció i veu). Van crear el grup el 2008 i són clarament una banda de synthpop, influenciada pels clàssics d'aquest gènere: Depeche Mode, Erasure, The Human League, Kraftwerk, Eurythmics...

Les portades tenen totes un estil similar, de fons blanc amb un dibuix original al centre. Està basat en el disc Dare! de The Human League.

Tenen alguns discs propis, amb temes escrits per ells mateixos, però jo fins ara només he escoltat les versions, del Recovery. Aquest disc té el següent tracklist:
  1. In The Night (Pet Shop Boys)
  2. Eye In The Sky (The Alan Parsons Project)
  3. Headhunter (Front 242)
  4. Touched By The Hand Of God (New Order)
  5. Kebabträume (DAF)
  6. A Forest (The Cure)
  7. Somebody (Depeche Mode)
  8. The Day Before You Came (Abba)
  9. Blind Vision (Blancmange)
  10. Physical Attraction (Madonna)
  11. Silent Morning (Noel)
  12. A Little Respect (Erasure)
  13. The Model (Kraftwerk)
  14. Love Will Tear Us Apart (Joy Division)

I, tal com comentàvem, la portada té el mateix format. Aquí es poden veure les portades de diferents àlbums. El d'aquest és:


Els temes que més m'agraden són els que canta l'home (a mi sempre em costa més quan canten dones), però tot i això, totes les cançons tenen el seu encant. Val la pena donar-li una oportunitat. Per a posar aquí, al final he optat per posar A Little Respect:


També afegiré que, en general, m'agraden més les versions que fan altres grups dels temes de Front 242. Suposo que ells són massa durs i directes per a mi, m'agraden les cançons més adornades. Per exemple, de Headhunter m'agrada molt molt la versió d'Icon of Coil i aquesta de Parralox tampoc està malament.