dijous, 17 d’octubre del 2013

Cap de setmana a Madrid

Demà divendres plegaré 10 minuts abans de la feina i marxaré cap a l'aeroport. Aquest cap de setmana toca desconectar a Madrid.

Allà m'esperen uns amics amb els braços oberts i els hi agraeixo enormement, perquè em fan sentir com a casa. Ja m'han amenaçat que em tocaran abraçades tipus ós (espero poder-les evitar) i preparar sushi per a un regiment (cap problema!). Així doncs, el cap de setmana consistirà, principalment, en xerrar, riure, criticar les nostres antigues feines (i les actuals, si en tenim) i menjar sense parar.

Com que el dia de la Mercè vaig haver de treballar, he aprofitat per demanar-me dilluns de festa, així podré recuperar-me tranquil·lament i contar un dia menys per a arribar de nou a l'atur.

Volia posar algun tema al post i, últimament, l'aleatori de l'mp3 ha estat sortint bastant el grup Minerve, així que he optat per una de les seves cançons: Don't ask me why: