dilluns, 7 d’octubre del 2013

Oktoberfest 2013

La visita a l'Oktoberfest d'aquest cap de setmana em deixa alguns sentiments contradictoris.

Vaig arribar a la zona on es celebra cap a les 11.30h i vaig començar a passejar. El principal problema del dissabte va ser que plovia, i no parava, més aviat al contrari. Una pluja fina, però constant, constant, constant... Després de voltar una estona i veure que era impossible entrar en qualsevol carpa si no tenies reserva (les zones descobertes, amb la pluja, no eren possibles), vaig començar a fer cua en un lloc on la cua es movia ràpid, però no em van deixar entrar, així que res. No va ser possible prendre'm una cervesa al propi Oktoberfest, però sí que ho vaig fer més tard i la ressaca del diumenge n'és la prova.

Tot i això, i tornant a passejar-hi una estona diumenge, sí que em va agradar. Diumenge ja no plovia, l'aire era fresquet i s'estava molt bé caminant per la zona.

A part de les carpes, està ple de botiguetes de menjar, de souvenirs i d'atraccions de fira. Però no d'atraccions senzilletes. No, no. D'atraccions d'una embargadura increïble com una muntanya russa espectacular o una nòria gegant.

La llàstima és que em va tocar el cap de setmana (més ple) i amb pluja, però crec que igualment val la pena veure-ho i, jo diria que més aviat anar-hi al matí amb els nens, que segur que els hi encanta, per la quantitat d'espai que tenen per córrer i per les atraccions que hi ha.

Molta gent amb els vestits tradicionals de la zona, tot en alemany (el que dificulta saber una mica el funcionament de tot plegat), però en general gent molt amable i tranquil·la (pel matí, que és quan hi vaig anar jo). Això sí, molts molts italians sorollosos.

Algunes fotos que vaig anar fent:














El diumenge tenia unes hores al matí per passejar, tot i que el concert i la festa posterior m'havien deixat bastant cansada. Dos dies seguits dormint poc ja no els puc aguantar gaire. Tot i això, vaig agafar el metro i vaig anar a visitar el centre, que tot i que ja el començo a conèixer bastant, sempre és maco de veure. Com que no plovia, era diumenge i prou d'hora, s'estava molt tranquil i era molt agradable.

Al cap d'una estona vaig tornar cap a l'Oktoberfest per tal d'acomiadar-me amb una millor imatge, i així va ser. Passejar sense pluja ni fred va ser molt agradable i vaig aprofitar per comprar algun regal per al meu nebot. A part, estava molt més tranquil que el dia anterior.