dijous, 31 d’octubre del 2013

Erasure: Gaudete

Últim dia del mes. Demà és festa. Tinc el cap de setmana per pensar què en faig de la meva vida. Sobretot pel que respecta al tema laboral, però al cap i a la fi, la majoria de vegades és això el que defineix qui som. Però vull que això sigui el que em defineix, igual que algunes de les persones que he conegut? Doncs la veritat és que no. Però avui en dia potser és més complicat deixar un lloc fix en una empresa i deixar-ho tot per una il·lusió. Ja es veurà. Ara com ara ja no hi puc pensar més. Necessito plegar i una Paulaner...

Deixem estar els temes personals i passem a comentar tot el que ha anat passant aquests dies. Potser el més significatiu és el nou single d'Erasure. Tal i com vam comentar, han optat per començar amb Gaudete:


El videoclip m'agrada. Amb l'Andy Bell i el Vince Clarke en format ninotet i paisatges nevats també com de joquina. És un tema curt, de menys de 3 minuts. No em desagrada com sona, l'Andy canta bé, els sons de fons estan bé... però no m'acaba de convèncer. Em sembla més una cançó de "relleno", per a acabar d'omplir un àlbum. Ja veurem com va evolucionant.

Per cert, en aquest cas el tema és en llatí. La resta se suposa que seran clàssics en anglès i, les noves cançons, també en anglès.