dimarts, 22 d’octubre del 2013

Aesthetic Perfection: Big Bad Wolf

Divendres es va donar a conèixer el tercer single i el videoclip d'Aesthetic Perfecion, però jo ja estava de camí a Madrid. Es tracta de Big Bad Wolf i segueix en aquest nou estil que ha pres el grup.

Em genera sensacions estranyes. Realment el grup ha pres un nou camí i no sé si em convenç o no. No em desagrada, però no sóc capaç de relacionar-ho amb el que jo esperava d'ells, pel que em costa entrar-hi. El Daniel Graves sempre diu que és normal que soni diferent al que va fer fa 'x' anys perquè ell no és el mateix, però és clar, jo tampoc ho sóc.

Tot i això, crec que val la pena escoltar-lo, donar-li una oportunitat i disfrutar del video a l'estil Caputxeta vermella perquè, com sempre, està molt ben fet.


Per un costat m'agrada que el Daniel Graves es llegeixi els comentaris i raoni les seves motivacions. A vegades comparteix alguns dels comentaris negatius que rep i explica les raons per les quals no hi està d'acord. No m'agrada tant quan les comparteix per a enriure-se'n. I odio quan tota la legió de fans surt a la seva defensa a criticar el crític sense explicacions més enllà de "ets el millor, m'encanta el que fas".

Fa uns dies, VVN Nation comentava alguna cosa similar. Que rebia molts comentaris sobre que ja no els agradava el que feien i que estava millor el que feien 12 anys abans. Ell deia que molt bé, que només escoltés aquells cds, però que ells havien d'evolucionar. Això em sembla 100% lògic. El que no em semblaria bé és que donessin aquesta argumentació per a justificar un disc pèssim. El camí que van seguint els grups pot agradar-te o no, potser no està bé viure del passat perquè llavors criticaríem que sempre fan el mateix, però els nous cds també han de mantenir una qualitat per a ser acceptats.