dimarts, 1 d’octubre del 2013

Inèdit Beefeater 2013

Ja molts anys que vaig anar per primera vegada al Inèdit Beefeater per primera vegada. Veig que al blog en parlo des del 2010, però jo crec que 1 o 2 anys abans ja havia vist alguns documentals. Així que aquest serà el meu quart o cinquè any.

L'edició d'aquest any es celebrarà del 24 d'octubre al 3 de novembre altra vegada als cines Aribau de Barcelona: l'Aribau Club a la Gran Via de les Corts Catalanes, i a l'Aribau Multisales al propi carrer Aribau. Totes dues sales molt properes entre elles i al costat de la plaça Universitat.


Ja es poden comprar abonaments online. Fins ahir tenien un preu, a partir d'avui han pujat una mica. La programació d'aquest any, per ara (no sé si hi haurà alguna novetat més), no m'ha cridat gaire l'atenció, així que m'he comprat un abonament bàsic de només 5 pel·lícules. Anys anteriors n'he vist 10, 12... De totes maneres, com que no sé on estaré ni si estaré treballant o no, millor d'aquesta manera.

Per a tenir una orientació dels preus, una entrada senzilla costa 6'5€, un abonament de 5 pel·lícules 28€ ara mateix, i una entrada fan (que permet entrar a totes les pel·lícules) 119€.

La programació ja està penjada a la seva pàgina web, tot i que encara no hi ha la distribució d'horaris.

He escollit 3 documentals que realment m'interessen. Les altres dues entrades les decidiré una mica sobre la marxa, segons els horaris i dies que els passin.

El primer és Beware of Mr. Baker sobre un bateria amb bastanta mala llet. El segon és The Sound of Belgium, sobre la música en aquest país i un repàs a la seva història musical. El tercer és Downloaded sobre Napster i sobre la descàrrega de música d'internet.