dissabte, 19 de novembre del 2011

Kraftwerk - Elektro Kardiogramm

Ja vaig comentar que a Múnich vaig tenir l'oportunitat de veure una exposició de Kraftwerk i que m'havia agradat molt.

Avui, fent neteja a casa meva: 6 bosses d'escombraries corroboren que ja tocava, he trobat un dvd del grup darrere de tot de papers.

Com que ahir em van portar la tele que els meus tiets no volien i és enorme, no m'he pogut resisitir a posar-lo. Ara està sonant de fons i és espectacular. 4 homes, tant freds i distants com poden, amb projeccions darrere seu i una música que la sents per cada centímetre del teu cos.

No sé perquè no els escolto més sovint. Després de molt pensar, he optat per posar Elektro Kardiogramm:



M'encanta com comença, amb aquestes respiracions.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

osti!!!! amb troballes com aquesta, has de fer neteja més sovint.
:)

Salutacions