diumenge, 6 de novembre del 2011

Entrada: Frozen Plasma & VNV Nation

La setmana passada vaig rebre un mail de ticketmaster que em deia que ja podia comprar les meves entrades per al concert de VNV Nation i Frozen Plasma. Sí, sembla que ticketmaster també ens vigila.


Toquen el divendres 10 de febrer a la sala Bikini. L'endemà toquen a Madrid i potser també m'hi deixo caure, ja que vaig prometre que hi tornaria a visitar uns coneguts i aprofitaria.

Al rebre el mail vaig fer el que calia, comprar-lo. El darrer disc m'ha agradat bastant, però encara que no l'hagis escoltat, o no t'agradi, un concert de VNV Nation cal viure'l.

Fa mesos ja que vull parlar del darrer disc de VNV Nation, Automatic, però amb tant de moviment ho he anat deixant aparcat i ara només comentaré una mica per sobre. Sense entrar en detalls. Potser més endavant vaig comentant cançó a cançó, però per ara no trobo mai l'estona necessària.

En general em sembla un disc més alegre que els anteriors, més optimista. Potser no segueix tant la línia marcada per Futureperfect, Judgement i Of Faith, Power and Glory, que són els cds més complets que tenen. Però era necessari un petit canvi també. No poden estar tirant de la mateixa fórmula sempre.


Els teloners seran Frozen Plasma, amb el Felix Marc al capdavant, així que a primera hora ja em tindran allà per no perdre'm ni una nota. Aprofito per posar una cançó seva ja que tot i no ser tan coneguts, també valen la pena. A veure què tal en viu. La cançó que he escollit és Tanz die Revolution:



Segur que en directe sona genial. A part, tenen una versió en castellà feta per State of the Union, que sempre que l'escolto em fa riure: aquí.