dijous, 24 de novembre del 2011

Alphaville - To Germany with Love

Comença el compte enrere per anar a Frankfurt. Un dia més a la feina i... un avió a les 6h!

Abans d'ahir vaig rebre l'avís de Correus de què la meva carta amb l'entrada ja havia arribat. Per fi, al darrer moment. Ahir vaig anar a Correus, una mica estressada perquè no volia arribar tard a classe d'alemany. Uns 10 minuts d'espera i ja em tocava. Però la cosa no s'acabava aquí. Van estar 25 minuts buscant la meva carta. No la trobaven.

Finalment, van pensar que potser algú no l'havia guardat on tocava i van començar a mirar les cartes rebudes qualsevol dia. La van trobar. Igualment, jo no marxava d'allà sense ella.

Després d'aquest estrés i d'arribar només uns minuts tard a classe, vaig aconseguir treure'm els nervis que portava a sobre des de feia dues setmanes.


La llàstima és que l'entrada és "normal", pel que tindré diversa gent davant, els que hagin pagat l'entrada de "First Class", com la que tenia jo a Múnich. Com que aquesta vegada vaig improvitzar una mica el viatge, ja no en quedaven, però depenent de com sigui la sala, es podrà veure bé igualment.

I cap on marxo? Cap a Alemanya!!!