divendres, 18 de novembre del 2011

And One - Special Guests 2012

Mentre encara intento contactar amb ticketcenter per veure si l'entrada pel concert d'And One a Frankfrut m'arribarà a temps, tenim noves notíces de qui seran els guests en la propera gira: Covenant i Welle:Erdball. Encara faltarà saber els teloners.

A Covenant ja els he vist un parell de vegades en directe i em van agradar. El darrer disc em va decepcionar molt al començament, però al final hi vaig anar trobant detalls valuosos. Potser és que no m'esperava aquell so tan fosc.

Pel que fa a Welle:Erdball és un grup alemany sobre el que he anat llegint bastantes coses els darrers anys i crec que ja ha arribat el moment de donar-los una oportunitat. Més tenint en compte que aquest 2011 han tret disc (Der kalte Krieg).

Podem trobar la notícia al facebook del grup.

També ens comenten el preu de les entrades, les ciutats i el fet que amb el propi preu de l'entrada tens dret a la festa que es farà després a la mateixa sala.

14.04.2012 Hamburg - Markthalle
21.04.2012 Leipzig - Haus Auensee
28.04.2012 Dresden - Alter Schlachthof
05.05.2012 München - Backstage
12.05.2012 Berlin - Columbiahalle
18.05.2012 Hannover - Capitol

M'estic plantejant seriosament anar ni que sigui un cap de setmana a Berlin i aprofitar per anar de concert.



A part, a la newsletter també comenten que el divendres 13 de gener de 2012 sortirà a la venda el nou single Back Home.

"Neue AND ONE Single "BACK HOME" ab Freitag, den 13. Januar 2012. Wer diese Single nicht kauft wird von einem Kinderwagen überfahren!!!"


La segona frase ve a dir una cosa similar a què si no el compres t'atropellarà un cotxe. Coses que passen.