dimecres, 16 de novembre del 2011

Depeche Mode - So cruel

U2 mai ha estat un grup que m'hagi acabat de convèncer. Algunes cançons m'agraden, però mai m'han acabat d'atrapar i el fet que el Bono, el seu cantant, sigui tan cansino tampoc ajuda.

Per aquest motiu, no havia prestat gaire atenció al disc de versions de l'Achtung Baby ("AHK-Toong BAY-Bi Covered") que acaben de treure, encara que hi hagués una versió de Depeche Mode. A part, la cançó que versionen, So cruel, no la coneixia.

Tot i això, avui l'he buscada al youtube i la veritat és que no sona gens malament. No conec l'original, però és que quasi qualsevol cosa que porti la veu del Dave Gahan a mi ja m'agrada. En aquest sentit tinc poc criteri.



Pel que fa a la resta del disc, els grups són:

Nine Inch Nails - Zoo Station
U2 (Jacques Lu Cont Mix) - Even Better Than The Real Thing
Damien Rice - One
Patti Smith - Until The End Of The World
Garbage - Who's Gonna Ride Your Wild Horses
Depeche Mode - So Cruel
Snow Patrol - Mysterious Ways
The Fray - Trying To Throw Your Arms Around The World
Gavin Friday - The Fly
The Killers - Ultraviolet (Light My Way)
Glasvegas - Acrobat
Jack White - Love Is Blindness

Els beneficis són per ajudar als països en crisis de l'est de l'Àfrica.