divendres, 28 de desembre del 2007

Samarretes Héroes del Silencio

Al concert d'Héroes del Silencio de Saragossa em vaig comprar una samarreta. En general m'agraden les samarretes dels concerts: fosques, bona qualitat, mida correcta... Però han de ser sempre tan cares? De 20 a 40€, és una broma?

Però sí, jo sóc de les que les compra i cada vegada que me la poso recordo el concert.

Bé, aquesta és la que vaig endur-me del concert del dia 10:


La veritat es que de la meva talla no quedava més que aquesta, així que "cap a la saca". Per darrere no té cap dibuix. Jo volia la típica negra, amb el dibuix blanc davant i les dates darrere però només quedaven talles gegants.

Aquest Nadal, a casa me n'han regalat una altra. No és la negra i blanca però també és maca, i el més important és que posa les dates del Tour 2007:


Mica a mica m'hi he anat deixant els calerons (depeche mode barcelona i granada, héroes del silencio i pet shop boys). Aquest gener tocarà de/vision i al març the cure. A veure si per llavors encara tinc diners...