dissabte, 8 de desembre del 2007

Pet Shop Boys - 12/10/2007

L'endemà, Pet Shop Boys tornaven a tocar, aquest cop a casa, al Palau Sant Jordi. Tot i que tocaven en un concert amb Cyan, Chambao y Dover, valia la pena pagar una mica per anar-los a veure. A més, com que no venien totes les entrades, van fer descomptes del 50%.

Vaig anar-hi amb cotxe i vaig aconseguir aparcar darrere del Palau. Vaig arribar massa d'hora i vaig escoltar part del concert de Chambao i tot el de Dover. Va ser bastant dur i llarg, però era curiós veure el públic a la pista saltant i més o menys cantant i la resta de les grades fent temps per a què toquessin PSB.

Només es va utilitzar la meitat del Palau i es veu que a l'altra meitat hi havia d'haver una representació de la ciutat de Tokyo, però al final no ho van fer. L'organització bastant mediocre, doncs també es perdia molt temps entre grup i grup amb el canvi d'escenari.

Vaig esperar a què Dover toqués les dues últimes cançons per baixar a la pista i vaig esperar pacientment a què desmontessin l'escenari per muntar el de PSB, mentre semblava que tots els borratxos m'emboltessin i incordiessin.




Tot va ser molt semblant al dia anterior, mateixa escenografia, ballarins i cançons, però també va valdre la pena.


Setlist:

1. Intro: We are the PSB
2. Left to my own devices
3. Suburbia
4. Can you forgive her?
5. Minimal
6. Shopping
7. Rent
8. Heart
9. Opportunities
10. Integral
11. Panninaro
12. Numb
13. Se a vida e - Domino dancing
14. Flamboyant
15. Always on my mind
16. Where the streets have no name
17. West End Girls
18. The Sodom and Gomorrah Show
19. So hard
20. It's a sin
21. Go west


El públic va estar una mica més animat que el dia anterior a Saragossa. Tot i això, l'eufòria també es va desencadenar amb Go West, l'última cançó, una llàstima no haver vibrat igual durant tot el concert.

Go West:

Aquesta vegada també vaig grabar alguns videos, però la connexió a internet va prou lenta com per pujar-los, a veure si més endavant no em fa tanta mandra...

De moment poso un video del començament del concert que he trobat per youtube i que tot i estar grabat amb un mòbil se sent bastant bé encara que la imatge és molt pobra. Jo estava a la pista, a la dreta de l'escenari, bastant endavant, però des de les grades també es veia prou bé:

Intro (Somos los PSB + Left to my own devices):



La veritat és que em feia bastanta mandra anar al concert ja que per por de perdre'm a PSB sabia que arribaria massa d'hora i hauria de veure algun altre grup, però per tornar a sentir Integral, Can you forgive her? o It's a sin que va tornar a sonar espectacular, va valdre molt la pena.


Numb:

Es preveu un nou cd aviat, a veure si és veritat i puc anar a un concert ple a vessar, amb més cançons i més animació.