dissabte, 22 de desembre del 2007

Héroes del Silencio - Vinils

Com a avançament de Nadal (sempre fem una part de la festa a principis-mitjans de desembre) ha caigut la caixa de vinils d'héroes del silencio.


Tenia els seus discos grabats en casets, pel que em va semblar una bona oportunitat (aprofitant tots els productes que ens volen vendre amb l'excusa del Tour 2007) i tenir-los originals.

Ja posats a comprar-los, el millor em va semblar comprar la caixa de vinils i la veritat és que no m'han decepcionat. Personalment, crec que se senten bé i les imatges de les portades guanyen molt en vinil per la mida, es veuen molt més bé.


Ara només em queda comprar el dvd del Tour 2007, és una llàstima que no es grabés el concert del día 10, sinó segur que ja tindria a les meves mans l'edició especial. De moment m'esperaré una mica a veure si caigués per Nadal i sinó estalviaré una mica per a poder-m'ho comprar.