dimecres, 26 de desembre del 2007

Depeche Mode - TTA 26/07/2006

Esperant la segona part dels regals musicals, fem un altre "Remember when" de Depeche Mode.

Després de l'espectacular concert al Palau Sant Jordi, vam comprar uns bitllets de vueling per anar cap a Granada a veure un dels concerts del Touring the Angel de la gira d'estiu.

Ens vam despertar a la matinada, taxi fins a l'aeroport, avió fins a Granada. Primer objectiu aconseguit. Cap a les 8h del matí ja estàvem al sud d'Espanya i teníem tot el matí per endavant per fer una mica de turisme.


Vam dinar un frankfurt i vora les 15h ja estàvem fent cua sota uns 40º i amb unes quantes ampolles d'aigua per anar subsistint.

Van obrir les portes per a què puguessim entrar abans d'hora ja que estava tot a petar, feia molta calor i la gent s'estava posant nerviosa. Després d'un sprint vam aconseguir estar a segona fila, al costat esquerra de l'escenari. Segon objectiu aconseguit.

A dins la plaça de toros no feia tanta calor, però encara quedaven almenys 2h pels teloners: Second (espanyols) i The Raveonettes (moment en el qual em pensava que no sobreviuria i em vaig haver de sentar al terra).

A les 22h va començar el concert i després de tot el cansament del dia l'únic que quedava era disfrutar del moment. Una passada, tercer objectiu aconseguit.

El setlist va ser més curt, però amb alguna variació respecte al concert de Barcelona que es va agrair:

01. Intro
02. A Pain That I'm Used To
03. A Question Of Time
04. Suffer Well
05. Precious
06. Walking In My Shoes
07. Stripped
08. Home
09. In Your Room
10. John The Revelator
11. I Feel You
12. Behind The Wheel
13. World In My Eyes
14. Personal Jesus
15. Enjoy The Silence

- encore -
16. Leave In Silence
17. Photographic
18. Never Let Me Down Again


Stripped em va fer posar els pèls de punta, doncs va ser la primera cançó de DM que em va enganxar. Photographic em va fer saltar com una boja, mentre intentava aguantar la càmara per a grabar en video.

El Martin va cantar Home i Leave in Silence, on es quedava quasi sense aire, però va ser molt bonica.

Després del concert vam estar fent temps pel carrer ja que no teníem on anar a dormir i l'aeroport no obria fins les 5h. Vam dormir una mica a l'aeroport i un avió fins a casa.

A veure si realment treuen un altre disc el 2008 i els podem seguir una mica per la geografia espanyola. A Catalunya segur que m'hi veuen i a partir d'aquí a veure quins dies i quins llocs ens ofereixen.



Un vídeo per acabar: Photographic (és inevitable saltar i cantar amb aquesta cançó, oi?)


Sort que em van regalar una càmara més bona perquè aquesta qualitat d'imatge és desastrosa.