dijous, 27 de desembre del 2007

Regals musicals (part 2)

Seguim amb el relat dels regals que han caigut aquest Nadal.

Per començar, van venir 3 cds:


01. de/vision: Noob (per fi l'original! que amb el disc dur espatllat només el tenia a l'mp3. Un disc molt complet, amb cançons molt bones i alguna que no m'agrada gaire (Obsolete, per exemple), però molt rodó en conjunt);
02. Placebo: Placebo (el primer disc, piratejat perquè no estava a la tenda, però amb un vale de 20€ perquè me'l compri original o me'n compri un altre);
03. Pet Shop Boys: Introspective (una altra edició especial, amb dos cds: el cd original i un altre amb (espero ja que encara no l'he pogut acabar) algunes perletes. A part, també porta un llibret mol complet, amb l'explicació de totes les cançons).

Més tard, vam seguir amb els vinils:


01. Pet Shop Boys: Flamboyant {single} (versió japonesa o xinesa del single. El vinil o la cançó en sí potser no seran gran cosa, però que no estigui en anglès, castellà, etc. és el que el fa especial. A la foto semblen dos singles diferents, però és el davant i el darrere);
02. Arcade Fire: Neon Bible (un dels nous grups que he descobert aquest any. Bons i originals, no és el típic grup de pop-rock dels que n'hi ha a centenars, toquen tot tipus d'instruments i els fa ser diferents);
03. Erasure: Storm Chaser {single} (un altre single al que he caigut perquè està pintat. Tot i això, ja l'he escoltat i és una típica cançó d'Erasure, pel que ja m'agrada).

Això és tot per aquest any. Tot i això, per internet em vaig comprar un cd del Bowie que ja tinc a les meves mans i dos de Vnv Nation que es van perdre pel camí i que ja m'han tornat a enviar, pel que en uns dies estaran aquí.