dissabte, 1 de desembre del 2007

Pet Shop Boys - 11/10/2007

Com comentava a l'anterior post: el dia 11 d'octubre pel matí havíem de donar una volta per Saragossa (una mica de turisme ja que no hi havia estat mai) i cap a les 18h agafava el bus cap a Bcn, però vam veure un cartell pel carrer que aquella nit es feia un concert. Després de mirar si hi havien entrades, vam cambiar l'hora del bus per a la 1h de la matinada i vaig comprar una entrada. Pet Shop Boys m'esperava a Valdespartera, en una carpa al costat d'una espècie de fira d'atraccions.

Vaig entrar d'hora al recinte i l'espera es va fer llarga, doncs estava sola, de peu i cansada, però a prop de l'escenari i un cop va començar a sonar la música altra vegada se'm va passar tot.

Rent:

El muntatge era una mica pobre, però li van treure profit: es projectaven imatges al darrere i anaven jugant amb unes barres de neó i la il·luminació. Els acompanyaven 3 cantants (2 nois i 1 noia) i 2 ballarins, per tal d'animar una mica, ja que ells dos no són de moure's gaire. Tot i això, en Neil s'anava cambiant de roba, el que també va animar una mica l'espectacle.

Where the streets have no name:



La veritat és que crec que el públic estava una mica soso, poca gent cantant fins a l'última cançó Go West on tothom va semblar explotar de bogeria, un gran final. Tot i això, jo vaig disfrutar moltíssim. No els havia vist mai en directe i després del fiasco del Release, el Fundamental ha estat un disc que m'ha encantat. És una llàstima no haver-los pogut veure quan van venir a començaments d'any a Bcn, amb l'espectacle gran de la gira, però l'experiència a Zgz també va estar molt bé.

Numb:


El setlist va ser el següent:

1. Intro: We are the PSB
2. Left to my own devices
3. Suburbia
4. Can you forgive her?
5. Minimal
6. Shopping
7. Rent
8. Heart
9. Opportunities
10. Integral
11. Paninaro
12. Numb
13. Se a vida e - Domino dancing
14. Flamboyant
15. Always on my mind
16. Where the streets have no name
17. West End Girls
18. The Sodom and Gomorrah Show
19. So hard
20. It's a Sin
21. Go west


Vaig trobar a faltar algunes cançons, però va estar molt bé: Integral, It's a sin ESPECTACULARS!!



L'endemà m'esperaven a Barcelona, on els tornaria a veure. Jo anava cap allà en bus, segur que ells també... A més, el meu bus no va aparèixer i per poc no em quedo tirada a l'estació d'autobusos, sort que vaig poder pujar en un altre.