dijous, 19 de desembre del 2013

Kaiser Chiefs: I Predict a Riot

Fa un parell de caps de setmana, en el cotxe de la meva cunyada, intentava trobar quin cd posar. De casualitat vaig veure'n un de Kaiser Chiefs.

Es tracta d'un grup de rock britànic que actualment conta amb: Ricky Wilson, Andrew White, Simon Rix, Nick Baines i Vijay Mistry. Tot i que el grup es va formar el 1996, no va ser fins el 2005 que van treure el seu primer dics, ja obtenint un gran èxit, tant de públic com de crítica. La seva discografia és:
  • Employment (2005)
  • Yours Truly, Angry Mob (2007)
  • Off With Their Heads (2008)
  • The Future Is Medieval (2011)
  • Souvenir: The Singles 2004-2012
Per a l'any que ve, a finals de març de 2014, està previst que en treguin un de nou: Education, Education, Education and War. Personalment només he escoltat els dos primers, després ja els hi vaig perdre la pista i van deixar d'interessar-me. Avui he estat escoltant el disc dels singles i he recordat que tenien algunes cançons molt bones i per això en volia posar alguna.

Al final m'he decantat per I Predict a Riot perquè em dóna bones sensacions i és bastant descriptiva del seu so (almenys l'inicial), però me'n queden un parell que també m'agraden de pendents: