dimarts, 17 de desembre del 2013

Alison Moyet: The Minutes

Ja fa mesos que vaig parlar de l'Alison Moyet, ja que vaig descobrir el video de Changeling i em va sorprendre.

Des de llavors he escoltat el disc al que pertany, The Minutes, d'aquest mateix 2013, diverses vegades i me n'he quedat enamorada de nou. He escoltat algun altre disc més antic, però cap m'ha atrapat com aquest. Pel que he pogut llegir per internet, havia canviat una mica el seu estil musical últimament i no se n'havia sortit tan bé. Ara, tornant a tocs més electrònics, ha recuperat la bona línia. I suposo que per aquest motiu, perquè sona a electrònica i no a blues o jazz com jo esperava, és el perquè de què m'agradi.

La veu de l'Alison és la de Yazoo i segueix mantenint una qualitat excel·lent. Suposo que en directe també deu seguir igual, doncs la gira que està portant a terme, està sent molt exitosa.

La portada és la següent:


I el tracklist:
  1. Horizon Flame
  2. Changeling
  3. When I Was Your Girl
  4. Apple Kisses
  5. Right as Rain
  6. Remind Yourself
  7. Love Reign Supreme
  8. A Place to Stay
  9. Filigree
  10. All Signs of Life
  11. Rung by the Tide

He tornat a escoltar el disc sencer per a poder escollir una cançó per a compartir que no fos la mateixa que l'altra vegada. Al final m'he decidit per A Place To Stay:


1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

La veritat es que aquest disc, pinta molt bé.
Salutacions