dijous, 12 de desembre del 2013

Fryars: Cool Like Me

El 2009 vaig parlar de Fryars i des de llavors han passat molts anys i moltes coses.

He estat mirant la seva pàgina web, Facebook, etc. i no he trobat cap referència al Dark Young Hearts que tant em va agradar a mi. A Lastfm, però, sí que hi apareix. Des de llavors ha tret alguns singles i EPs, i ha canviat una mica l'estil. Crec que fins i tot ha canviat el to en el que canta i per això ha perdut part de l'interès que tenia.

Un dels temes que més s'han escoltat a YouTube és Cool Like Me i, tot i que no m'acaba de dir res, és el que he decidit compartir.


Una llàstima perquè tenia molt bona pinta i al final s'ha convertit en un grup que no em crida l'atenció. Seguiré escoltant l'anterior EP i estaré pendent de si treu noves coses, però el meu interès ha decaigut bastant.