dimecres, 4 de desembre del 2013

Amb Glasvegas

Tal i com comentava en l'anterior post, al final del concert érem dels últims a sortir (anar al lavabo, comprar una samarreta, recollir la jaqueta del guardarropía...) i vam veure que la Jonna Löfgren (bateria del grup Glasvegas), corria per allà. Molt amablement va accedir a firmar mil coses i a fer-se fotos i així he ampliat els meus moments groupie.


I, quan ja només quedàvem 4 persones, ens va preguntar si volíem saludar a la resta. Així que vam tornar a la zona del concert i els va anar a buscar. Per un costat van venir el Rab Allan (guitarra) i el Paul Donoghue (baix elèctric), aquests dos més callats.


També va aparèixer el cantant, el James Allan, que va donar-nos les gràcies, vam xerrar una estona i va estar molt proper i amable.


També ens van firmar un disc i l'ampolla de Coronita que ens van donar quan s'acabava el concert :) A part, la Jonna també em va firmar la samarreta, però em vaig oblidar de demanar-ho a la resta...



Per cert, els hi vaig comentar que la Coronita no és la millor cervesa, i el James ho va fer servir com a firma a l'ampolla.