dilluns, 2 de desembre del 2013

Amb el Rene Hentzschel (Head-Less)

Tal i com comentava en l'anterior post, vaig tenir el moment groupie a Leipzig. Però no va ser amb l'Steve Naghavi (quan va arribar, no volia semblar una ànsies i, després, va estar punxant i jo vaig marxar abans de què acabés), sinó que va ser amb un altre cantant d'un grup alemany.

El vaig veure de lluny quan l'Steve ja estava punxant. Molt elegant (camisa, corbata) i a prop de la barra, mirant discretament. Era el cantant de Head-Less sense cap mena de dubte. És molt alt, prim i amb orelles de soplillo. Així que ja vaig decidir que en algun moment l'assaltaria. He buscat per internet i crec que es diu Rene Hentzschel.

I així va ser. Primer només vaig parlar un minut amb ell. I al cap d'una estona, li vaig demanar una foto. Al final fins i tot es va posar a ballar una estona i tot.


Sort que no es veu la meva cara, perquè ja tenia els ulls mig tancats...