dissabte, 10 de novembre del 2012

Unheilig: Stark

Ahir es va estrenar el video del nou single d'Unheilig. Per a l'ocasió han escollit la cançó Stark.

El darrer cd d'Unheilig, Lichter der Stadt, no és un cd que hagi escoltat gaire. No em va convèncer especialment a l'inici i, un cop perduda tota la música que tenia al disc dur, encara no l'he tornat a buscar.

Al veure el video he recordat ben bé el que vaig pensar quan vaig escoltar el disc les primeres vegades. Unheilig ha passat d'un rock més aviat dur, més aviat tocant al heavy, a convertir-se en uns sentimentaloides. En l'anterior cd em van encantar, però potser jo ara esperava un gir cap a temes més durs.

Tot i això, és innegable que el videoclip està molt ben fet i que deu ser un dels grups que més bé sap moure's en temes de marketing i promoció.

Volia posar el video aquí, però encara no està al Youtube. Així que per ara es pot veure a la pàgina web del grup.

1 comentari:

kleine-trabant ha dit...

A mi Unheilig cada cop m'agrada més. Aquesta última cançó veig que està en una nova edició del Lichter der stadt. "Sonne", que va sortir el passat setembre i que interpreta amb Schiller, sona (mai millor dit) per a mi molt millor.