dilluns, 5 de novembre del 2012

Kirlian Camera: Odyssey Europa

Com comentava l'altre dia, deixava pendent el penjar una cançó de Kirlian Camera.

No els coneixia gaire, més de nom que d'altra cosa, però els dies anteriors al concert, vaig estar investigant una mica. Al final hi va haver algunes cançons que em van fer prou el pes.

La cantant és una noia, que almenys en aquest concert que vam viure a Barcelona, no era la mateixa que als inicis del grup, i juga amb els aguts constantment. Jo diria que és un grup de poques tornades, més aviat tenen cançons que expliquen una història o una situació, sense haver de fer una part que es vagi repetint.

Tenint en compte el meu poc coneixement del grup, al final he optat per Odyssey Europa, simplement pel fet que em va agradar mentre l'escoltava al tren tornant cap a Barcelona: