dissabte, 10 de novembre del 2012

Anunci VW Golf (Dave Gahan)

Necessiten els components actuals de Depeche Mode diners? Jo juraria que no, menys tenint en compte que estan esgotant entrades per a un tour del qual encara no tenim el cd. Ni tan sols el nom que tindrà aquest cd.

Llavors, quina és la motivació per a fer un anunci de Volkswagen Golf? Hi surt el Dave Gahan conduint un d'aquests cotxes i he llegit que la imatge que apareix quan baixa del cotxe, és Barcelona. Internet se'm va tallant, així que no ho puc assegurar.



L'anunci està bé, perquè mostra diferents versions de la cançó People Are People segons les personalitats de la gent que condueix el cotxe. El que no m'agrada tant és que Depeche Mode o, en aquest cas, el Dave Gahan, es prestin a recolzar unes marques concretes.

Tot i això, sempre està bé veure'l sortir guapo en algunes imatges noves.

3 comentaris:

kleine-trabant ha dit...

Unheilig també va anunciar el Golf, de fet crec que fins i tot a Alemanya van treure el model Golf Unheilig.

btretze ha dit...

Sí, cert. Quan And One anaven a fer de teloners d'Unheilig a la gira d'estiu, un dels motius que va dir el Naghavi de perquè abandonaven la gira, em sembla que va ser perquè allò semblaven patrocinis dels cotxes enlloc de concerts.

Ara diria que també va dir-ne alguna cosa, però de manera més discreta.

música: ni temps ni espai ha dit...

que DM faci publicitat de cotxes, no m'acaba de molestar. El que no m'ha agradat gens, ha estat que hagin venut una cançó com "people are people", per vendre cotxes, quan la cançó té un sentit i una raó de ser, força allunyada de vendre cotxes. estic emprenyat i decebut.