dijous, 22 de novembre del 2012

Pet Shop Boys: Memory of the Future

Ara feia dies que no comentava res i per fi he trobat el moment. Porto dies amb el cap en un altre lloc. Mil coses a fer ara que s'acosta el primer dia de feina. Tot i que abans han de passar moltes altres coses, com el viatge a Berlín. Centrem-nos, que estic molt dispersa.

Al setembre va sortir el nou disc dels Pet Shop Boys, el qual van anomenar Elysium, i que encara no he escoltat. Al que espero poder posar-hi remei aviat.

La veritat és que el que havia escoltat no m'havia acabat de fer el pes i l'he anat deixant. Tot i això, l'altre dia un amic em va deixar escoltar una de les cançons i em va agradar. Encara que em va avisar que aquella era l'única que a ell li agradava de tot el disc, però serà suficient per a què jo almenys li doni una oportunitat.

La veritat és que no recordava com es deia la cançó, però després de mirar el tracklist i escoltar-la, estic bastant segura que era aquesta, Memory of the Future:


Més que res, aquest post és per fer-me pensar en què haig d'escoltar el cd.