dijous, 29 de novembre del 2012

Confirmacions pel Sónar 2013

Espectaculars confirmacions per al Sónar 2013. Crec que va ser ahir (porto una mica de descontrol sobre el dia en el que estic), que van confirmar tot un grup de bandes que actuaran l'any que ve. Moltes d'elles que (1) no em sonen, o (2) em sonen, però tampoc no hi estic interessada (Two Door Cinema Club, Hot Natured, Vatican Shadow, Fantastic Mr. Fox...)

Però hi ha dos caps de cartell que, a la mínima que pugui, em portaran de cap allà. Per un costat, tindrem a Pet Shop Boys. Tot i que com comentava fa uns dies ni tan sols he escoltat sencer el darrer disc, sempre tindran tots aquests clàssics que ens fan saltar i cantar com a bojos, així que segur que val la pena. Encara que toquin poca estona.
El problema que hi veig és que el més probable és que no coincideixi amb l'altre grup i, llavors, sigui necessari gastar encara més diners. Però, tot i ser Pet Shop Boys, si haig d'escollir entre aquests i l'altre grup... em quedaria amb l'altre. En part, perquè no els he vist mai en directe.

Tal com deia, per l'altre costat, i encara més important, també tindrem a Kraftwerk!!!
Això mateix, vindran a presentar el seu espectacle en 3D i això sí que no m'ho vull perdre.