dijous, 19 de maig del 2011

Remember: Soft Cell - Tainted Love

Tornant al tema del remember he recordat aquest tema: Tainted Love.

No és un tema original de Soft Cell, però jo el conec a partir d'aquesta versió. Mirant per internet veig que, wikipedia en mà, la cancçó va ser escrita per Ed Cobb, del grup The Four Peps i grabada el 1964 per a la Gloria Jones. Podem veure aquesta cançó per exemple aquí.

Per a mi, molt millorada pel Marc Almond i el Dave Ball el 1981 al Non-Stop Erotic Cabaret i crec que reversionada el 1991.



1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Ostres, quin remember!!!!
Crec vaig posar a prova la capacitat d'erosió del vinil i de la agulla del tocadiscos amb aquest “maxi” on feien un medley amb “where did our love go”.
Recordo que abans de veure a soft cell, tenia l'imatge de Soft Cell, com la d'uns mascles fornits amb aquesta forma de cantar tant heroica/eròtica, i quan els vaig veure, vaig tenir una petita decepció.

Per altre banda, és una versió tant bona, que es fan versions de la versió, i no pas de l'original.

També dir que el primer cop que vaig veure en directe a Soft cell, (1982 i 1984) no van tocar aquesta cançó (amb dos cu****s)

També està molt bé, la versió de Marylin Manson.


Magnífic remember

Salutacions.