dimecres, 11 de maig del 2011

DM - Personal Jesus (The Stargate mix)

De casualitat he arribat a aquest blog de El País i he vist el video del remix de Personal Jesus de Depeche Mode. Estic bastant desconectada en quan a informació dels remixs.

En aquest cas és Personal Jesus 2011 (The Stargate mix):



El director és el Patrick Daughters, que va fer també el videoclip de Wrong el 2009.

La veritat és que no esperava res d'aquest disc Remixes 2:81-11, però el remix m'ha agradat i fins i tot he trobat que el video val la pena, encara que es centri massa en el que se suposa obvi: la religió. Potser una lectura massa literal, però està ben fet.

3 comentaris:

Laura Bustos ha dit...

te sigoo aunque sea en frances ;) !! Pasate por aqui anda, y dejas tu huellita ;) http://lauritabm.blogspot.com/

música: ni temps ni espai ha dit...

Doncs a mi no m'ha agradat ni el vídeo ni el remix. De fet, el tema dels remixes no m'acaba de fer el pes. Això de contractar a algú per que faci una versió una cançó teva, ho trobo una mica "patilleru", i personalment, em fa dubtar del "producte". Per exemple, el disc de remixes de Depeche Mode, si jo sé que ho han fet ells, doncs estic quasi be convençut que m'agradarà. Ara, si ho han fet uns "qualsevols", doncs, clar, el segell de garantia de qualitat, s'esfuma.

francès?!?!?! desprès s'estranyen de certes coses.

Salutacions.

btretze ha dit...

Sí, a mi tampoc m'acostumen a agradar els discs de remixes, potser per això la cançó em va sorprendre.

Tot i això, pensa que tinc tots els cds de DM, però aquest no, el que demostra que l'interès que hi tinc és bastant poc.


Francès... almenys no va dir polac.