dimarts, 3 de maig del 2011

Minerve - You Don't Know Me

Arran del concert d'And One de la gira The Sextron Fulltimeshow 2011 he anat escoltant alguns cds de Minerve.

El grup està format per: Daniel Wollatz, Mathias Thuerk, David Kewitz i Andreas Wollatz. La seva història comença Alemanya el 2004 amb Breathing Avenue. El van seguir Sensefiction el 2006 i Love Traces el 2007.


L'any passat van treure Please que és el que vaig estar escoltant ahir i algunes de les cançons em van cridar especialment l'atenció. El tracklist és el següent:

  1. Hold Me Tight
  2. Every Day
  3. Down To The Ground
  4. Life Is An Ilusion
  5. You Don't Know Me
  6. Don't Ask Me Why
  7. Phoenix
  8. Read In My Memories
  9. Please
  10. Forbidden Love
  11. Save Me
  12. Crush (Roman Rain Remix)
  13. Clear (Crazy Juliet Remix)
  14. My Universe (Neo-Romantic Mix)


La música és un synthpop sense complicacions exagerades, lleuger i alegre. Hi ha diverses cançons que m'han agradat, però fins ara aquesta és la meva preferida: You Don't Know Me:



Potser no és la més representativa, es tracta d'una peça tranquil·la i pausada, però m'agrada aquesta veu profunda i l'acompanyament de piano, solitari al principi i al que s'hi van afegint a poc a poc d'altres sons.

Em sembla que els singles que han tret d'aquest darrer cd del 2010 han estat Please i Down To The Ground que possiblement sí que siguin més representatius i serveixin per a fer-se una idea de en quina direcció va el grup.

La veritat és que trobo que podran fer una bona primera part dels concerts d'aquesta gira d'And One.