dijous, 26 de maig del 2011

Monaco - What do you want from me?

El primer disc que recordo haver demanat mai a la meva vida és del grup de pop Monaco. El disc en qüestió és de 1997 i es diu Music for Pleasure.


No sé perquè ara m'ha vingut al cap i he buscat informació per internet i... sopresa! És un grup fundat a Manchestar pel Peter Hook (ex baixista Joy Division i ex New Order) i David Potts.


La wikipedia ens explica la història. De manera resumida: a mitjans dels 90 en Peter Hook va fundar aquest grup, que va mantenir un so molt similar a New Order els quals s'havien separat temporalment per aquelles dates.


La cançó que em va fer comprar aquest àlbum és What Do You Want From Me?, que va ser el seu primer senzill i va tenir molt èxit en el seu moment:



Després, el 2000 van treure un segon disc, Monaco, i ja es van separar per a només ajuntar-se per tocar un parell més de vegades per a concerts puntuals.

Qui diria que el meu primer disc ja definiria una mica cap on aniria el meu gust musical al cap dels anys... Sense saber-ho, ja m'estava decantant.