dilluns, 23 de maig del 2011

Depeche Mode - Enjoy the Silence

No hi ha res com educar els nebots des de ben petits:


És innegable que Enjoy the Silence és una de les millors cançons de Depeche Mode, tot i que a vegades la deixem de banda perquè és de les més conegudes. Aprofito aquesta foto per a posar-la i escoltar-la de nou:



El videoclip també és un dels més coneguts, amb en Dave Gahan vestit de rei i passejant amb la seva hamaca. L'Anton Corbijn va oferir aquesta idea primer a U2, però la van rebutjar. Depeche Mode era menys coneguts i van decidir llançar-se a l'aventura, encertant-la de ple, tot i que en Dave deu tenir els seus mals records al respecte. Crec recordar, d'algun documental, que algunes de les escenes on surt de lluny al final ja no era ell.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Així m'agrada. Ja de ben joves, se'ls ha de "manipular", que sinó, et poden sorprendre de mala manera (je, je,) Jo ho estic aconseguint amb la meva filla gran. Amb la petita, m'està costant mes. Té masses “males” influencies maternes (je, je). Diuen que la música del Papa, és de sorollets. I a mi, m'encanta. :)


I sobre “Enjoy de silence”. . . . sense paraules. És una obra mestre.

Salutacions.