dimecres, 27 d’abril del 2011

IAMX - Diverses cançons

Com ja vaig avisar, aquesta potser seria una setmana IAMX, ja que es va acostant el concert. Ara que tinc una estona d'oci, aprofito per posar algunes cançons que m'han agradat del darrer disc Volatile Times.

La primera és Fire and Whispers, que tot i que en un inici no estava entre les meves preferides, al final hi ha acabat entrant.



La segona és Bernadette. Aquesta em va cridar l'atenció des del començament, però no estava segura de fins a quin punt m'agradava. És molt diferent a la resta del disc, amb aquest punt tant accentuat de cabaret. Ha acabat entrant en el grup de les que m'agraden i amb bastanta força.



Finalment, tenim la joia del disc: Beautiful Town. La cançó que el tanca i que tot i que podria passar desaparcebuda per aquest fet, et fa mirar de nou què estaves escoltant i perquè està sonant tan bé. Més pausada que la resta, és la cloenda perfecta:



En aquest disc no m'ha costat tant entrar-hi com a l'anterior, Kingdom of Welcome Addiction (2009), o el Kiss and Swallow (2004). On sí que hi trobo molt bones cançons, però no tant un conjunt que m'agradi.

Per contra, a Volatile Times sí que poso el disc de punta a punta. Potser amb l'excepció de Dance With Me, que m'avorreix profundament i em sembla una cançó que no acaba de quadrar amb la resta del disc, però la resta el trobo molt complet i gens repetitiu. Amb The Alternative (2007) em passa una cosa semblant, l'escolto tot sencer, però és més agressiu i hi ha dies en què em supera i l'haig d'acabar tancant.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Efectivament, aquest ultim dics (fins ara de IAMX) en conjunt està força bé. Ara, de les tres cançons que ha posat, jo nomes "aprovo" Bernardette. Una cançó excel·lent i impecable. les altres dues, per mi no desentonen en el dics, però per si soles, no m'acaben d'agradar,
Salutacions.