divendres, 22 d’abril del 2011

Panic! at the Disco

Fa un parell de dies, mirant una de les teles que hi ha al gimnàs, vaig veure alguns videoclips que em van recordar cançons que havia escoltat fa uns anys.

Es tracta d'aquella típica cançó d'un grup qualsevol que t'agrada, però que el grup en sí no et diu res més. És un hit i d'aquí no passa. Poden ser grans grups, però en general són grups dels que no en tornaràs a saber res i fins i tot a vegades te n'avergonyeixes, perquè no és que destaquin per la seva qualitat, sinó que han trobat la fórmula d'atrapar a les masses i t'ho t'hi has vist ficat.

Amb una originalitat espectacular he decidit batejar-ho com a guilty pleasures i el primer serà per a Panic! at the disco amb la cançó I Write Sins, not Tragedies.

En aquest cas no és dels que més vergonya em fan, però per a començar ja va bé. La cançó en qüestió és del 2006 i pel que veig a la seva pàgina web actualment estan de gira.



Potser feia 5 anys que no l'escoltava i tot i que la recordava bastant millor, em segueix agradant. A veure si hi vaig pensant i puc anar posant-ne de més actuals.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Molt interessant aquest secció de guity pleasures" Pot ser molt divertit pels que et visitem, però sobretot per tu.

Sobre aquest guilty pleasure en concret, no l'havia escoltada mai, i no m'he fet cap opinió al respecte. El vídeo m'ha semblat força interessant.

salutacions.