dilluns, 25 d’abril del 2011

Brams - Oferta de diàleg

La veritat és que després que Brams es separés al 2005, no els hi he seguit gaire la pista. El meu interès ha anat canviant cada vegada més cap al synthpop i molts grups s'han anat quedant pel camí.

L'altre dia, per la ràdio (12 d'abril), anunciaven un nou disc del grup: Oferta de diàleg i tot i que no està a Spotify, al Youtube he trobat una de les cançons.

La cançó en sí es diu Cançó Pirata Somalí i segueix l'estructura, el ritme i les lletres a les que ens tenien acostumats els Brams. Només l'he pogut escoltar una vegada, però per ara no m'ha acabat de dir gran cosa, probablement perquè jo he canviat bastant en els últims 6 anys.



Però tenint en compte el que m'havien acompanyat fa anys, buscaré el disc a veure què tal és. I potser donant-li alguna oportunitat més m'acaben convencent.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

La veritat és que a Brams mai els he escoltat massa, i sempre he pensat que eren poc "rics" Trobo que han millorat força. I com sempre les lletres de Brams són per escoltar-les.
Salutacions.
PD: saps si els de Dept, també participen en aquest nou disc. És que DEPT. si que em fan el pes.