divendres, 22 d’abril del 2011

Decoració: ampliant-la

Com es nota que avui és festa. Estic a casa, tranquil·lament, amb la música lleugerament alta (tampoc es tractaria de molestar els veïns), amb una cervesa i poc a fer. Avui és un dia de descans al 100%.

Un dia per a mirar alguna pel·lícula, per a escoltar música i llegir. Em vaig adonant que em faig gran per totes les obligacions que em van caient a sobre, però mentres tingui aquests dies seguiré sabent que encara me'n cauran moltes més i segueixo somrient.

El que volia comentar és que vaig ampliant el que comentava aquí. A finals de gener vaig penjar a la paret de la meva habitació un parell de vinils. Ara ja fa uns dies ho vaig ampliar amb una clau de sol. Estic contenta de com està quedant. A veure quin serà el següent pas. De moment així està:


També aprofito per posar una foto que m'agrada molt. En ella es veu part del menjador de casa meva i l'altre vinil que vaig comprar, en Darth Vader.

Però la foto no m'agrada tant per la nova imatge (que també) sinó per tot el que s'hi veu. L'estanteria on està en Darth Vader era d'uns amics de ma germana, el calefactor ja estava al pis quan hi vaig arribar ara fa 2 anys, el sofà i la manta per a tapar-lo els vaig robar de casa mons pares, la tauleta de davant era d'un amic de la feina que es va canviar de pis i la manta a quadres i el coixí els ha fet la meva mare. Aquestes coses que fa m'encanten. Espero que ho sàpiga.

Tot ha estat recopilat d'altra gent però formen casa meva, on ara està sonant OMD i la seva Talking Loud And Clear:



Últimament estic escoltant els grups als que aniré a veure en concert aviat (IAMX, Assemblage 23, Mirrors), però sobretot estic redescobrint de nou a OMD. Eren brutals i el nou cd no es queda enrere. Suposo que en els propers dies aprofitaré per a posar més cançons.