dilluns, 11 de novembre del 2013

Viatget a Múnich

Aquest cap de setmana hi havia el concert d'And One a Munich, però el van cancel·lar. Al ja tenir els bitllets d'avió, vaig decidir anar-hi igualment. Tot i la mandra inicial, sempre està bé viatjar una mica.

Vaig arribar a Munich el dissabte cap a les 10h del matí i, tranquil·lament, vaig anar passejant per tot el centre:



Al migdia, a dinar on vaig gairebé sempre, un restaurant típic de la zona amb cervesa bona, salsitxes per parar un tren i amanida de patata (no sóc jo molt de xucrut...):


Per la tarda vaig arribar-me a l'Allianz Arena. Estava jugant el Bayern, però ja feia temps que les entrades estaven esgotades. Tot i això, va valdre la pena veure com es ponia el sol i com s'il·luminava l'estadi:



L'endemà, per a variar una mica, vaig agafar el tren per anar cap a Augsburg. Ciutat petita, que vaig haver de veure amb certa pressa, perquè al migdia ja tornava cap a Barcelona. Tot i això va valdre la pena.



A la tornada, un noi em va preguntar si anava cap a Múnich, per tal de comprar un bitllet de grup i que així ens sortís més barat. Al final vam aconseguir ser 4 persones i ens vam estalviar vora el 30% del bitllet i vam anar xerrant tot el viatge de tornada. Bé, jo escoltava i m'anava imaginant de què parlaven, que ja és molt :)