dimecres, 6 de novembre del 2013

Duran Duran: Notorious

Estic nerviosa. Demà dono un pas important a la meva vida. El primer de tot un seguit. Canvi d'aires. En breu més explicacions, segons com es vagin desenvolupant els esdeveniments. Crec que sóc de les persones més contradictòries que hi ha per aquí: amb pànic als canvis i sense parar de viure'n últimament.

Necessito renovar les ganes de fer coses, aire nou i fresc. Sobretot fresc. Allunyar-me del costat fosc.

Tinc pendent escriure sobre el festival Inèdit Beefeater, però necessito una estona llarga per a fer-ho. Tot i això, volia compartir alguna part dels documentals que he vist. Un d'ells era l'Unstaged de Duran Duran, on cantaven Notorious amb la cantant de The Gossip:


M'encanta com canta aquest home en viu i el bon rotllo que em dóna la Beth Ditto.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Hmmmm. Aquií m'has tocat la fibra!!!.
Aire fresc? finalment t'has decidit!?!?!? ben fet.

Salutacions

música: ni temps ni espai ha dit...

Ah per cert. EnSimon Le bon, no es molt espectacular cantant, però és força bo. Jo l'he vist com s'estava quedant sense veu, però si tancaves els ulls, ni ho notaves. Es veia pels seus gestos a la resta del grup, i per la cara de dolor. Va agauntar com un "maxote".
La de Gossip" si que té una veu espectacular.

Salutacions